Tuesday, September 05, 2006

CURHAT

by PakSu

jangan terkejut! curhat tu paksu pinjam dari bahasa indon 'curahan hati'. memang bahasa depa suka singkat2kan ... macam warkop=warong kopi, warnet=warong internet, kopdar=kopi darat, pemko=pemerintah kota, ultah=ulang tahun .... etc. etc. etc.

dah masuk tiga bulan blogpaksu nih. anak2cucu ponakan yang kerap dan pernah lawat & komen termasuk .. leeza, pidah, hirda, ijat, faiz, lili, helly. yang lain mungkin masuk tengok2 saja. dan yang lain2 yang buta computer tu haram tak masuk langsung.

jadi paksu suggest pada semua anak2cucu ponakan kalau minat nak curhat di blogpaksu nih (atau segan nak buat blog-story sendiri) baik dari cerpen ka, antoloji sajak, pantun seloka, artikel antropologi, psikologi, artikel yg berat2, atau apa jua cerita yg teringin nak disampai dan dikongsi bersama ... hantar mai kat paksu ke e-mail address paksudris@yahoo.com. lepas editing sikit sebanyak baru paksu muatkan di sini. amacam? boleh dak? tak la bosan sangat dok dengar cerita paksu sorang saja!

1 comment:

Anonymous said...

Pidah-Salam untuk semua. Selamat menyambut puasa dan semoga bertambah taqwa dan iman di dada kita, insyaallah. Yang tak sihat didoakan semoga cepat baik dan sihat. Semoga Ramadan ini memberi peluang untuk kita lebih mendekati Allah. Amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...